Övning ger färdighet?!

Det känns som om jag inte orkar lyfta ett finger till. Mina krafter är helt slut. Har ni någon haft den känslan? När jag skulle duscha hade jag problem med att lyfta mina armar för att stoppa schampoot i håret. Om jag ska trycka för att byta kanal på tv:n skakar mina händer som bara den. Kanske är det positivt, ett tecken på att jag gjort någon nytta med min kropp. Att verkligen göra slut på sina krafter någon gång då och då tror jag är bra. Kroppen behöver få tömma sig och fylla på helt rena och nya krafter.

Vi hade FMS-tester igår på skolan. Går en hälsoinriktad linje och det tycker jag inte alls är något negativt. Varje hösttermin gör vi de här testerna och av dem får man en liten överblick hur man lever och hur man mår psykiskt och fysiskt. Hur som helst så hade jag träningsvärk i vaderna, rumpan och magen när jag vaknade imorse. Och nu ikväll har jag varit på Step In och tränat. Så träningsvärken lär vara kvar imorgon om inte den har blivit ännu värre. Så jag hoppas att jag får en god natts sömn nu inatt, så att jag är utvilad till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0