Congrats



Har varit på kalas hos Zakke som fyller 16 år! GRATTIS! Han fick nog mest pengar men även lite saker till garaget där han håller hus mest.
Vi fick mycket gott fika, god mat och tårta, som Elisabet gjort. Tack för det!



Sedan har jag suttit hela kvällen och kollat på det vi ska ha i prov på torsdag. Samhällskunskap, ideologierna. Inte så värst kul. Egentligen inte så svårt, det är bara det att jag blandar ihop det så lätt. Jag vet inte riktigt vilka personer som hör till vad och vem som har sagt vad. Måste plugga gärnet imorgon alltså.

Inatt sov jag 11h så jag kommer nog ha väldigt svårt att somna ikväll. En nackdel. Men samtidigt så behövde jag en lång nattssömn. Har mycket att göra i veckan, och det kommer ännu mer nästa vecka.

Nu ska jag iaf gå och försöka sova. Sleep well!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen! vi håller också på med ideologierna nu, inte särskilt kul ^^

2008-10-15 @ 17:22:38
URL: http://skoogstroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du gillade det som serverades, snart har vi nytt kalas, vad ska jag bjuda på då, måntro? Hoppas provet gick bra, du är ju skärpt och duktig. Ses/moster

2008-10-16 @ 16:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0