Frissan

Imorse klockan 9 satt jag hos frisören och klippte mig. Gjorde även ljusare slingor i håret. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med klippningen trots att det inte blev någon större skillnad. Har iaf klippt bort det "raka" som jag hade sedan förra gången jag klippte mig. Då blev jag inte nöjd så nu bad jag henne att försöka få bort det och det fick hon! Happy. Slingorna blev mycket bra också. Man ser tydligt att det är ljusare, eller jag vet inte, kke är det bara jag själv som ser att det är stor skillnad? Men hur som helst så tycker jag då det är viktigast att jag själv vill leva med det!  

Sedan gick jag på stan med min mamma och köpte lite smått och gott som var behövligt. Åt en morotssoppa till lunch innan jag for till skolan som började 12.30. Nu har vi teckenspråk och sedan slutar vi. Då drar jag nog förbi statoil och köper någon tidning som jag kan läsa ikväll. Bor fortfarande hos min mormor och morfar. Grymt mycket skönare! Jag kan cykla till skolan när jag vill och cykla hem när jag vill. Slipper allt åkande med bussen!!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0