hit och dit

Blir väldigt lite tid över till att sitta vid datorn nu. Det är fullt upp och det kommer det vara nästa vecka också. Hade prov idag och ja, vi får väl se hur det gick. Kändes som om jag kunde det men när man siktar på MVG så vet man aldrig hur det går. Om jag siktade på G så skulle jag nog klarat det.  Dock fick vi tillbaka vårat engelska prov idag och MVG var 102p och jag fick 101,5. Riktigt surt. Men jag skulle iaf få MVG- och det tackar jag för.

Nu ska jag ta en kopp the, sova och ladda inför tandläkarbesöket imorgon. Ha det bra!



Längtar Till Vinter och Snö!!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja lite otur :) men de var ju duktig i alla fall, har så himla svårt för engeska prov .. får aldrig mer än G även om jag pluggar as mkt ... suger på grammaaaaaaaaaaaa :P

2008-10-20 @ 09:40:22
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0