Snö!

Det börjar likna vinter nu. Hösten är över och den vita tiden är (snart) här. Har snöat i  Älvsbyn och i Arjeplog (?). Hoppas bara att det kommer hit också. Det är ju inte många mil bort alltså. Blir så mycket ljusare då det ligger ett vitt täcke på marken. Så mycket mysigare än regn! Hoppas vi får en ännu vitare jul den här gången motför ifjol.  Den 13 januari det här året var vi ute och körde skoter och då krockade jag och jappe. Om det hade varit mer snö än vad det var så hade det ju gått bättre. 

(Bild tagen hemma på gården)

Imorgon börjar en ny vecka. Den börjar med teckenspråksprov direkt på morgon. Och jag hoppas det kommer gå bra. Jag är inte så sugen på att plugga så jag hoppas på det bästa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0