Träningsvärk

I veckan har det blivit mycket träning. Har farit runt byn (6 km) varje kväll, antingen har jag gått eller sprungit. Sedan så var jag och Emma och tränade igår på step in. Och idag känns det i hela kroppen kan jag lova! Vi var först på yoga. Mycket balans övningar och någon slags streching, som yoga ska vara antar jag. Sedan for vi på (Body) Combat. Som boxning med inslag av karate och liknande. Mycket roligt men som sagt, kroppen är inte van.

Nu hoppas jag på en trevlig och händelserik helg! Hoppas ni också får det!



Kommentarer
Postat av: Elvira

Haha ja det gör jag, och du med verkar det som? :)

2008-10-04 @ 02:10:48
URL: http://fiskarnasimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0