Det är nog bara att vänta och se vad som ska hända härnäst.

Det är så typiskt! Jag kanske inte är den som tar hand om mina saker bäst, men jag är ändå en som är väldigt försiktig med mina grejer så att inget går sönder eller råpas ned. Men ibland har man bara alldeles för brottom eller tänker sig inte riktigt för.

Förra veckan när vi hade slutat skolan tappade jag ner min mobil i golvet, betonggolvet. Och jag har egentligen inte varit jätte rädd om den på senaste tiden. För med tanke på hur kort period vi egentligen har våra "nya" mobiler nu för tiden, så har jag haft min i en evighet, och då börjar man kanske fundera på att skaffa en ny. Men där låg den på golvet, i två delar. Själva framdelen där knapparna sitter hade lossnat. Men jag kunde fortfarande använda den och jag skulle kanske tom kunna fixa den själv med lite super lim (har inte råd att skaffa mig en ny just nu). Men så imorse när jag hade varit hos tandläkaren råkades jag tappa ner den ännu en gång. Men denna gång på asfalten och detta kan jag enbart anklaga mig själv för fastän jag lät ilskan gå ut över min stackars mamma. Den här gången var den i tre delar och två av dem låg i en stor vattenpöl (en såndär man tänker sig att barnen springer och hoppar i, då föräldrarna inte ser på). Jag kokade av ilska, frustration och klantighet. Jag hade redan intalat mig att jag hade använt den för sista gången när jag torkade av den, satte ihop den och tryckte på "startknappen". Den funkade! Men dock hade flera knappar blivit intryckta så att de knappt går att använda, but still going strong!


Kommentarer
Postat av: camilla

Våran telefon är helt enkelt bäst ;D

2008-10-22 @ 19:31:14
URL: http://anderssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0