After dark.

Sitter här och smuttar på en kopp the. Man känner verkligen det heta vattnet rinna ner genom halsen och en bit längre ner än bröstet. The, med smak av peach mango, otroligt gott! Varför säger alla att man inte ska dricka the på kvällen/innan man ska sova? Själv så brukar jag ofta göra det.

Veckorna går väldigt fort och helgen är helt plötsligt över. Jag hinner knappt planera vad som ska ske, innan det jag skulle planera för, var igår. Gick tiden verkligen så här fort när vi var små? Min mamma sa en gång, "Det känns hemskt när sitt barn kommer hem och säger att tiden går fort. För då vet man att barnen håller på att bli stora".

Den här helgen är iaf planerad för att jag ska hinna göra det som jag måste och det som jag vill.
Fredag: Gå på stan, städa, renbädda sängen, börja med kort till C & vara med E.
Lördag: Göra klart kort till C, fortsätta städningen, ta bussen till C och sova där.
Söndag: Spela match mot Sikfors och (äta middag hos C), hem och sova i tid!


Kommentarer
Postat av: emelie

jah du de är verkligen så,

man hinner inte ens planera så är helgen över!

2008-09-06 @ 11:12:22
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Andreas

mmhmhhmm det är ju såå gott!



Ha det bra :)

2008-09-07 @ 19:07:57
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0