BLond

Började skolan halv 1 idag och slutade 2. Underbart skönt! Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli sex för att fara på träning. Känns lite tungt just nu men hoppas det går lättare när jag kommer dit. Det brukar då göra det.

Jag har kommit fram till att jag ska blondera mitt hår. Jag har alltid haft min naturliga hårfärg men nu har det börjat bli mörkare och jag vill inte bli mörkare, jag vill vara den blondin jag alltid varit! Men jag vill absolut inte att det ska bli sådär överblonderat, ni vet den där vita nyansen. Snyggt, men JAG vill inte ha så. Hoppas att frisören kan få det den färg jag vill ha!

Gammal bild, så jag har aningen ljusare hår nu efter sommaren.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jamen absolut, skitbra men väldigt gripande!



Haha, det var så lite så ;)

2008-09-09 @ 20:48:55
URL: http://skoogstroll.blogg.se/
Postat av: Andreas

Trevligt, det blir nog jätte fint :)



Ha en bra kväll

2008-09-10 @ 23:02:50
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Madelen

Jag åker med Skandinaviska eller EF.

Ja föreningarna matchar au pairen med en familj, med liknande intressen. Familjen ringer eller mailar - och sen är det upp till Au pairen och välja failj efter hur det känns rätt :)

Jag tror ju verkligen Det är ett minne för livet :)



Jag har pratat med ett tiotal familjer. men ingen har känts perfekt för mig än :)

2008-09-11 @ 19:12:13
URL: http://blackberrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0