Gordmorgon

Ondsdag idag och halva veckan har gått. Skönt!

Idag är det grupparbete hela dagen som gäller. Inget som jag är ett stort fan av, utan jag skulle helst jobba enskilt om man nu fick välja. Varför jobba i grupp när det ändå bara är en som jobbar? Man har så olika mål med kursen och resultatet blir då inte lika bra som om alla i gruppen hade samma mål och ville samma sak. Jag som då är en sådan som vill ha bra betyg och jobbar på, gör därför mest jobb och de andra i gruppen "glider" på mig och får bra betyg på mina prestationer. Det gör mig väldigt irriterad.

Var på Barnens hus igår för att köpa presenter åt mina små kusiner som fyller 6 och 4 år till helgen. Det är inte ofta man är in på barnens hus numera. Men då önskar sig han lego. Ja vad ska man köpa. Det finns hur många olika legoprylar som helst och det finns lego för över 1000 spänn! Det är ju helt sjukt. En barbie docka är nästan också uppe i det priset. Jag menar på några år så vill dom inte leka med lego och barbie dockor längre. Då har de växt ifrån det.


Ni får ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej!

Nu är jag tillbaka som vanligt igen.

Hoppas du har haft det så bra!!



Ha en underbar kväll! :)

2008-09-24 @ 20:19:30
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0