Grattis

Mina söta tvillingkusiner fyller 4 år idag. De börjar bli så stora! Förstår inte, det var ju nyss jag for ner och höll i bäbisarna på 1800 g och 3200 g. Man kunde nästan hålla Isak i ena handen, så liten var han. Petrus, storebror fyllde 6 år igår också. Haha känns som att han håller på att komma ikapp mig snart. Ni börjar bli stora, det är ju meningen att ni ska vara våra SMÅkusiner. Saknar er så mycket. Det är bara jobbigt att ringa ner och prata med er om alla legogrejer, skotrar och dockor ni fått. Längtar bara mer då!

Grattis gullebarn!


Petrus, Isak och Charlotta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har jag pratat om för klänning? :P Nämen, den är inte alls speciell, bara en vanlig stickad klänning typ :)

2008-09-29 @ 20:34:35
URL: http://skoogstroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0