Inatt jag drömde något som...

Inatt drömde jag något väldigt underligt. Eller oftast då man drömer så är det ju nå helt sjukt.
Jag drömde iaf att jag vaknade upp från en djup sömn i en liten klädskrubb som vi har här hemma. Jag var väldigt förvirrad och folk sa till mig att jag sovit i 7 veckor(!). Jag hade ingen aning om vad som hänt under tiden och alla tankar bara snurrade runt. Ni vet då man ser på tv en person som står mitt i en folkmassa, kanske i en galleria. Personen står helt stilla medans folket bara rusar runt den. Det var precis så jag kände. Det var som att jag var i en egen värld med en hinna runt om, och utanför den där hinnan var det kaos.


Som tur var så vaknade jag av min väckare och insåg att det bara var en dröm. En väldigt jobbig dröm. Kanske ett tecken på att det är mycket som händer nu, att jag har mycket att tänka på. Men idag ska jag iaf försöka njuta av helgens ledighet!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0