Jag blir full på min coca cola

Mikael: Att bli Idol 2008 eller att bli pajas?
Ja inte blev det Idol 2008 i alla fall.



Sista träningen idag med fotbollen, eller har en träning kvar men då ska vi spela match mot "småpojkarna". Riktigt kul var den iaf. Jag fick spela forward hela träningen. Min första kommentar var: Vad gör man som forward? Inte mitt område direkt, haha.

Men nu ska jag gå och sova. Blir ett tufft slut på den här veckan. På torsdag far vi på Hajk med alla som går Barn och fritidsprogrammet. Ska sova i tält, och det lär nog inte vara bara lite kallt skulle jag tro.

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: emelie

det gick ju bra för dig då du är så lång ;)

var där beredd att nicka ;D

2008-09-17 @ 21:36:33
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0