Ont

Har som sagt fått tandställning, räls. Men dock inte på framtänderna (än) och det är jag glad över. Har inte haft speciellt ont utan har mest varit lite öm när jag ätit något. Det som är mest besvärligt är all mat som fastnar! Men iaf i helgen så åt vi lite nyttigare och det blev morötter, gurka och blomkål att dippa istället för en massa chips och godis. Min tänder blev dock inte så glada över de hårda morötterna så nu får jag igen. Det värker så fort jag nuddar tänderna i något. Att äta blir inge kul när man knappt kan tugga. Men dock kollade jag i spegeln och det märks att tänderna har flyttat på sig. Och det är ju positivt, ju fortare dom rör på sig desto fortare får jag ju ta bort tandställningen!




Kommentarer
Postat av: emelieemeliemelie

hur länge tror dom du kommer att ha den? :)

haha jah du, sådär nyttig kommer jag nog aldrig vara så länge jag är tillsammans med mitt godismonster ;D

2008-09-28 @ 14:37:40
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0