Söndag

Söndagar måste vara den tråkigaste dagen i veckan. Och den här söndagen har verkligen inte gjort humöret nå bättre. Vaknade och märkte att jag fått munsår, tack för det. Dagen före vi ska ta kort till skolkatalogen och allt. Verkligen perfekt timing. Sedan så har jag ännu ondare i halsen och i huvudet. Det enda som gör att man märker att dagen rullar på som vanligt fast man själv inte gör det är vädret. Ett underbart väder som jag skulle vilja kunna njuta av. Därför tog jag mig en lång skogspromenad. Tänkte att det kanske kunde pigga upp mig. Tog även med mig min kamera för att se om man kunde få några fina höstbilder. Och här har ni några av dom...


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina bilder! :)

2008-09-21 @ 21:58:04
URL: http://skoogstroll.blogg.se/
Postat av: emelie

jättefina bilder :))

2008-09-22 @ 16:42:22
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0