Just a little more

Låååång sovmorgon imorgon. Halv 1 börjar första lektionen, enormt skönt! Men jag hade ändå tänkt kliva upp kring 9. Måste ringa och boka tid hos frissan, som är välbehövligt. Sen så går bussen 20 över 11 så jag får inte njuta av sovmorgonen till fullo.

Läste sporten i våran lokala tidning idag. Och den enda gången man blir nämnd är då man inte ens har varit med i matchen. Det är ju kul. Men nu spelar vi sista matchen till helgen och då ****** ska jag visa varför jag står i målet. Varför jag inte lagt av tidigare och vad det är som jag tycker är så kul med det hela! Alltid bra att börja tagga i tid...



Kommentarer
Postat av: Emma

ja, det tycker jag absolut!

2008-09-16 @ 16:51:36
URL: http://skoogstroll.blogg.se/
Postat av: emelie

jah det är faktiskt synd att de blir så,

och du som behövt stödet som mest då du haft det som tyngst i år !

2008-09-16 @ 21:44:23
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0