14.26

Helg, igen! Den här veckan har gått riktigt fort. Men inte gör det något, men om veckan går fort så kommer helgen att gå lika fort...

Ikväll ska jag då följa med J till hans stuga och vara där till imorgon kväll. Kommer mer främmande dit ikväll så vi får se vad vi hittar på. Sedan på söndag så har vi en avslutnings match mot P92, som jag inte alls känner för att vara med och spela. Tycker inte att det är något nöje med att spela mot dom. Dom är bara fula i spelet och i käften så jag har inte tänkt vara med. Sen så fyller R år på söndag också. Så då blir det att fara dit och fira han. Mina småkusiner fyller också år på söndag och på måndag. Men dom bor så långt borta så det är inte så bara att fara ner till dom och äta tårta. Vi får ta det kalaset senare.


Kommentarer
Postat av: emelie

jag ser inte heller något nöje med det.

dom spelar inte mot oss, dom köttar.

2008-09-26 @ 21:04:03
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0