sekunder - minuter - timmar

Helgen: Det har inte hänt mycket. Mest har jag nog legat i soffan eller suttit här vid datorn. Men har varit lite sjuk så det behövde jag nog, en lugn helg. Idag var det iaf middag hos min farbror. Han och farmor fyller snart år så de var smarta och slog ihop kalasen till ett. En mobilbild på Ellen och Hilda som hoppar studsmatta. --->

Helgens diss: I fredags tappade jag en hundring påväg ner till affären. Och jag har varit sjuk.
Helgens hiss: Fick spendera några timmar idag med en viss person som gjorde mig gladare.
Helgens betyg: 2/5


Hur har eran helg varit?

Kommentarer
Postat av: Emma

Min helg får nog ungefär samma betyg ^^

2008-09-15 @ 16:35:41
URL: http://skoogstroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0