22.05

Om tiden ändå kunde stanna av ett tag så jag fick hämta andan som jag tappade för ett tag sedan.


Har egentligen inte särskilt mycket att göra och jag ska egentligen inte klaga. Men självklart gör man det ändå. Jobbade hela helgen och det tog nog musten ur mig. Att jobba 10 h/dag kommer jag nog inte vänja kroppen vid, eftersom det bara är varannan helg. Men det är gode kul och när det är mycket folk så går tiden riktigt fort.

I skolan har vi "bara" ett svenska prov imorrn och inlämning av en bokrecension på torsdag, vilken jag inte börjat skriva på ännu. DET, är inte likt mig. Jag brukar göra bort allting så fort jag kan. Jag skyller på körkortet, för det tog all min tid förra veckan, och veckan före det. Men nu är det över och jag måste ta tag i mitt "skolliv". Fick se på frånvaro-statistiken idag och min var högre än vad den någonsin varit förut. Inte bra alltså. Måste skärpa mig!

Men imorgon har vi sovmorgon, som vi alltid har på tisdagar, till halv 1. Jag ska försöka sova så länge som möjligt och omjag hinner och ids ska jag in och ta kort till körkortet. Det skulle ju vara kul att få ett riktigt körkort och inte något stort A4 papper som man ska ha med sig överallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0