Allt kan inte vara bra, eller?

Allt bra kan inte hända på en dag. Hade en underbar dag då jag fick körkortet och allt. Något som jag längtat efter en mycket lång tid. Körde runt och hämtade upp min syster i hortlax och emma på grans, hälsade på farmor och mormor och morfar. Värsta friheten!
Men sen så på träningen så fick jag en smäll. Det var jag själv som orsakade det. Men hur som helst har jag ett stort sår och ett svullet knä. Kan typ inte böja det...

Idag kommer mina kusiner från Stockholm hit. De ska och få lite tårta som resten av släkten. Det kommer bli kul att träffa dom. De har påsklov en vecka tidigare och de har då tänkt spendera den här den vecka som vi går skola. Men inte gör det nå, vi får hitta på nåt kul ändå!

Men nu ska jag ta bilen till skolan ;) hehe

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ♥ Emelie Berglund ♥

åååh grattis :D :D



fast inte så kul de där med knät :S

hoppas de blir bra snart !!

2009-04-05 @ 16:52:52
URL: http://Likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0