Dan före dan.

Match idag. Dock bara en träningsmatch, but still importent. Jag var verkligen taggad och igår kändes bra både i tummen och i benet. Men tror ni inte då att jag och Sofia fick för oss att springa och tävla. Den tävlingsmänniska som jag är tar jag i och sträcker mig i låret (en gammal sträckning som gick upp igen). Men jag smorde in låret och hoppas på att det ska hålla, också får jag göra en ordentlig uppvärmning. För den här matchen hade jag inte tänkt förlora!


Nu är detta lov över. Men det positiva med det är ju att det bara är 7 veckor kvar till sommalov!! Har gått riktigt fort. Hur som helst så känns det som jag inte har hunnit göra nå på lovet, men det kan jag inte säga att jag inte har. Har ju varit i stugan i 5 dagar, spelat fotboll, varit till Kåbdalis och åkt slalom, varit på stan, valt klinker till tvättstugan och städat ut den och sedan har jag hunnit jobba och vara med kompisar! Känns rätt okej, men en sak till hade jag önskat att jag hade hunnit med, städa mitt rum och gjort klart mer skolarbeten... Men det är sånt som alltid lämnas till sista minuten.

take care!

Kommentarer
Postat av: Amerikanen

Hello! Ville bara saga att allt ar helt ljuvligt har borta, verkligen mkt att se. Hoppas ni har det bra dar hemma. Kram fran Miami beach :)

2009-04-20 @ 01:12:14
Postat av: Emelie

okej ;) Anette, alltså våran hälsofröken hon sa att hon hade varit där tre gånger, fan kul. Vi kan ju höra mer med henne om det.. :)

2009-04-22 @ 08:28:20
URL: http://eemmeelliieep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0