Fredag 24 april

En vecka närmare sommarlovet och det börjar faktiskt kännas precis som det brukar på våren. Solen har visat sig ovanligt mycke och snön har sjunkit från 1 m till en halv. I kroppen känns det. Man blir piggare och gladare. Inte länge nu alltså.

Nu klockan tre ska jag iväg och jobba. Jobbar dock bara till åtta och sen är jag ledig resten av helgen. Blir skönt det. Hade tänkt ta det lugnt och försöka få gjort lite skolarbete. Dock tror jag inte att det kommer bli med tanke på att jag inte vill sitta inne i det härliga vädret, och (!) för att det är helg.

Har tränat varje dag i veckan och det känns i kroppen idag kan jag lova. Men det behövs med tanke på att serien börjar om två veckor. Så det blir nog nån slags träning imorrn också och sen är det träningsmatch mot ISK på söndag. En match som jag absolut inte har tänkt förlora!

Ha en bra helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0