Fredag

Hello Everybody!

Har precis kommit hem från jobbet och sitter nu här med en kopp te och ska försöka göra klart cancerarbetet som ska lämnas in på måndag. Att man aldrig lär sig att göra bort saker och ting så att man slipper stressa. Men man har bara sig själv att skylla.

Var på stan idag med Lydia. Jag köpte en vårjacka från vero moda, lite smink och ett linne från gina. Vi gick även in på en fotoaffär där jag tog ett foto som jag ska ha till körkortet. Hade inte alls tänkt göra det idag så man blev väl inte fagrast på kortet - men det får duga. Är så less det där stora A4 pappret som är det tillfälliga körkortet så jag ville skicka in pappret så fort som möjligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0