Påsk

Påskliljor, påskägg och kycklingar. Chokladgodis och utedagar. Myspys och familjen.

Detta kommer mitt påsklov mestadels att bestå av. Åker till stugan ikväll och ska vara där till måndag eller tisdag. Har med mig filmen "The notebook" för att ha något att gråta till på kvällarna. Älskar verkligen den filmen!

Fick veta vårat svenska prov idag. Trodde inte alls på detta prov och hade nästan gett upp hoppet. Men eftersom jag hade förstått det mesta sen lektionerna och kom ihåg det så pluggade jag inte så mycket. Och resultatet blev riktigt bra. Hade endast 2.5 fel. Alltså resulterade detta prov i ännu ett MVG. Happy!


Däremot är jag lite, eller egentligen ganska mycket, avundsjuk på Emma. Hon sitter just nu på ett flyg till den stora staten Amerika. Där ska hon spendera två veckor bland shoppingfreak, överdrivet snygga new yor k killar och kända filmstjärnor och sångare. Tänk att se New Yorks enorma byggnader, bara att uppleva myllret av folk. De skulle även och se någon musikal, kanske var det Mamma mia (kommer inte ihåg). Bara det gör att man hade önskat att man kunde följa med... Men vi önskar henne en trevlig resa iaf! :) 





GLAD PÅSK
allesammans!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0