Läderarmband

Nu på kvällarna har jag väldigt svårt att somna. Jag ligger nog för det mesta och tänker på sådant som jag drömmer om. Men ibland kan jag komma på något också. Jag fick för mig att jag skulle tillverka nå armband till mig själv. Jag tycker det är så sjukt snyggt med läder armband som ligger lite huller om buller, är olika storlekar och nyanser. Nästa dag begav jag mig in till stan för att köpa läder remmar. Det var inte alls dyrt, typ 12 kronor för 50 cm, beronde då på tjocklek och typ. När jag kom hem började jag att mixtra med dessa två olika sorters band jag köpt.

Det armbandet till höger är det jag gjort. Det är fyra band (ett syns knappt på bilden) som går över armen men på undersidan har jag gjort så att det är bara ett som man knyter ihop, lite svårt att förklara. Armbandet till vänster köpte jag för 50 kronor på Lindex. Dock är min läderarmbandssamling inte klar än, för att det ska bli som jag vill så saknas några...



Jag vill ha som Brolle!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0