När två blir en.






Min moster ringde och frågade om jag inte ville göra ett bröllopskort. De ska nämligen på bröllop nu till helgen och hon hade tänkt göra ett eget men kom fram till att hon inte skulle hinna. Och självklart ställer jag upp om jag har tid, men pressen är lite större än om jag gör ett kort åt mig själv. Så här blev det i alla fall.

Framsida: Basen är ett silverhjärta som jag hittade i en låda. Sedan har jag bara lindat guld/brun ståltråd runt som jag stoppade pärlor och paljetter på. Nyckeln hittade jag på ett gammalt halsband. "Sydde" fast hjärtat i ett vitt papper, klistrade det på ett guldpapper, och de två på ett brun/guldigt papper.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint, du är duktig på sånt där :)

2009-08-18 @ 10:42:08
URL: http://eemmeelliieep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0