keep going

Tvättstugan som vi började riva ut i våras står fortfarande tom och oklar. En av anledningarna är att betongen som vi göt var tvungen att torka i 3 månader och sedan gjorde pappa illa sig så han kunde inte stå på knä och lägga klinkret. Men nu är det på G igen. Jag har städat - ännu en gång, och sedan planerat och mätt ut hur vi ska inreda. Det är väldigt kul men jag vill börja ställa in skåpar och annat redan nu! Ska väl hjälpa pappa att lägga klinkret då jag känner att jag är intresserad att lära mig det. Sedan ska jag hjälpa till att sätta fast väv och måla väggarna. Sådant som en barn o fritidare inte får göra på sina lektioner. Men jag tror det kommer bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0