dan före dan före dopparedan

Har just fått jullov och det känns otroligt skönt! Det har varit fullt upp efter att vi fick sluta skolan idag. Jag har fixat de sista julklapparna som tog längre tid än vad jag trodde, storstädat rummet, packat och varit på lilla julafton hos farmor. En hektiskt dag som kommer sluta med nåra få timmars sömn innan vi imorgon tidigt på morgon börjar resan söderut till stockholm. Bilen kommer vara fullpackad och jag hoppas att snön har gett sig.

Igår var jag hos Karin och gjorde håret koppar, igen. Förra färgen var borta efter några veckor så nu till jul ville jag slå på lite större så det blev en ganska så ordentlig färg. Men riktigt nöjd är jag!


Här kommer några bilder från i helgen då Sofia fyllde 20.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0