Onsdag

En vecka kvar. Men av erfarenhet vet jag att det kommer gå fort. Innan man vet ordet av det kommer det roliga vara över och allvaret börja om igen. Men nu, de närmaste veckorna ska njutas till fullo och inte en tanke ska skänkas till något som jag inte känner för. Lovet kommer att bestå av mycket färdandes hit och dit. Först resan ner till stockholm där vi ska fira jul, onsdag till söndag. Sedan tisdag eller onsdag bär det av till Sorsele för att fira nyår, blir nog kvar där till söndag. Sen kanske jag får en vecka hemma för att göra ingenting. Skönt! Kommer nog bli ett händelserikt jullov.

Imorgon har jag sovmorgon men har tänkt utnyttja den till julklappshandling och kläder. Behöver lite nya plagg, både inför jul och nyår. Känns lite tungt med tanke på att innehållet i börsen börjar sina och det är en hel del annat som måste inhandlas också. Men från och med nu, ska jag vara positiv och försöka se allt från den ljusa sidan. Jag känner att det har fattats de senaste dagarna och jag behöver komma tillbaka till mig själv för att kunna känna den sanna julkänslan. Den fattas, men kanske börjat ta form.

(gammal bild)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0