Det är som...

Ont i halsen, ryggen och benen - så kan det bli efter en helg med fotbollscup. Det behöver inte bli så men eftersom jag inte tränat på väldigt länge så var nog inte min kropp redo för detta. Hur som helst så spelade vi lika de två första matcherna, 1-1, förlorade den tredje, 1-0, vann den fjärde, 2-0 och spelade lika den femte,0-0, men förlorade på straffar. Så eftersom vi inte spelade helt galet så är jag ganska nöjd att komma på 10 plats av 16.

Nu sitter jag här efter att ha varit på 2 års kalas hos min minsta kusin. Hon är bara för söt! Men nu ska jag nog gå och titta på film lite innan jag har tänkt sova, och imorgon blir det att sova läääänge, för det har jag inte gjort på ett bra tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0