Ett litet kliv för mänskligheten, ett stort kliv för Elvira.

Jag bokade alldeles nyss in mig på bil teorin som börjar nästa vecka!! Tänk, sex dagar kvar och sedan börjar jag med körkortet. I och för sig så är det länge kvar tills jag fyller 18 (2 månader, 3 veckor och 5 dagar) men jag har tänkt ha körkortet i min hand så fort det bara är möjligt, lagligt. Men det kommer vara tunga och jobbiga dagar, men jag ska klara av dom!

Så bara så ni vet, så sitter jag snart där bakom ratten och kör en egen bil!

Kommentarer
Postat av: linnea the great:D

bra att du förvarnar oss;) haha(K)

2009-01-07 @ 19:25:48
Postat av: Andreas

Va kul! :)



Ha det så bra nu!

2009-01-07 @ 22:38:46
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0