OM jag kommer in? Ha, jag kommer knappt ut!

För den som inte redan sett den så vill jag göra reklam för den underbaraste filmen ~ Björn Gustafsson - ett livsverk!

Jag ligger i soffan med kinderna fulla av tårar. Måste spola tillbaka dvd:n för att jag missade vad han just sa när jag höll på att kikna av skratt. Inte för att jag egentligen behöver höra på vad han säger, jag njuter lika mycket av att bara titta på snyggingen. Han är ju för gullig. Det är nästan olagligt! Jag är väl som alla andra "små-flickor" som avgudar en person. Jag kan bara inte få nog av honom. Och inte nog med att jag sitter och tittar på honom och fantiserar, så har jag hunnit bjuda den första personen på mitt och hans bröllop - där gick du för långt Elvira! Men allvarligt, ni måste hålla med.

Björn <3



Och en annan sak som passar till rubriken, Frida fyller 18 på söndag. Så nu äntligen tar hon sig in på krogen. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0