Plugg

Sitter här framför datorn och pluggar på min enda lediga kväll på vardagarna (om man inte räknar med fredag). Jag försöker skriva ett arbete om förskolor, skolor och daghem men efter att jag suttit här i ungefär 2 h så har jag inte fått ihop mer än en halv sida. Hittar inte faktan jag behöver... det är så frustrerande. 

Jag har även börjat plugga lite på körkortsteorin. Det är då åtminstone lite roligare. Jag svarade på frågor om Trafikregler och jag hade 42 rätt av 48 (med lite hjälp av körkortsboken).
Så det kändes riktigt bra för att inte ha pluggat nå på det. 


Börjar praktiken halv 1 imorgon så det ska bli riktigt skönt! Antingen så sover jag läänge (med nackdelen att jag inte kan somna på kvällen då), eller så tar jag en promenad och kanske bakar något.


Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0