Tisdag

Sitter på skolan och väntar på att vi ska börja första lektionen. Tisdagar är alltida lika sköna när man får en lååång sovmorgon. Vaknade kring 9 imorse och då gick jag och la mig och mös en stund i soffan med mamma som är ledig idag. Ute vräkte snön ner och det gör att man blir lite piggare, alltid roligare än om det tinar och är dystert! Gjorde mig sedan färdig och tog bussen in till skolan, och den snälla busschauffören stannade till och med utanför skolan.

Men innan jag skulle fara så påminde mamma mig om att jag ska ju till körskolan idag. Det hade jag nästan helt glömt bort. Om hon inte sagt det har jag ingen aning om jag hade kommit ihåg det. Kul ska det iaf bli, lite nervöst också förståss.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0