Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jo säkert en hel del.
2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej
3. Dog någon som stod dig nära?
Nä, ingen nära.
4. Vilka länder besökte du?
Jag har hållit mig i Sverige
5. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Äventyr!
6. Största sommarplågan?
Hm... det var inte speciellt mycket mygg men något annat kommer jag inte på.
7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
13/1 och 27 juli - 2 Aug
8. Vad var din största framgång 2008? 
Ingen aning
9. Största misstaget?
Ångra aldrig det du gjort, bara det du inte gjorde.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Jopp...
11. Bästa köpet?
En hoodtröja.
12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder och sånt som de flesta tjejer köper
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Joo flera saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Bara för att den spelades på repeat på nyårsafton så får det bli dagny
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Inget klår sommaren 2006, men det här året har inte heller varit helt fel.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 
Tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Åssit
18. Hur tillbringade du nyår?
Med åtta helt underbara vänner i Ammarnäs



19. Blev du kär i år?
Ne det kan jag inte påstå
20. Favoritprogram på TV?
Ser väldigt sällan tv
21. Bästa boken du läste?
Jag har nästan tappat lusten att läsa så det har nog inte blivit någon bok i år.
22. Största musikaliska upptäckten? 
Vet ej.
23. Något du önskade dig och fick?
White puma shoes!!
24. Något du önskade dig men inte fick?
Jo en bärbar dator men det kommer nog snart
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade kalas.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo säkert.
27. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
Väldigt varierande men det bästa är ju leggings och en stor lång tröja!
28. Vad fick dig att må bra?
Min familj och alla mina vänner
29. Vem/vad saknade du?
Kärleken
30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Jag träffade många nya trevliga människor.

snodde listan av Emelie - Emelieberglund.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0