Baka baka liten kaka

Just nu står en stor chokladkaka på bänken för att svalna. Helt sjukt, att jag står här ensam i vårat kök en fredag kväll och bakar. Det har nog aldirg hänt förut. Jobbat hela dagen från halv 10 imorse till nu halv 9 ikväll. Och när jag kom hem var det bara att käka middag och börja baka. Hade glömt bort att baka till fotbollen på söndag. Känns lite mört att jag ska göra det när jag inte spelar längre. Men jag vill ju hjälpa laget trots allt.



Det verkar som att alla andra i det här länet just nu befinner sig på Lule kalaset, vilket jag själv inte kunde fara på. Hade varit himla kul att se Tomas Ledin! Men så vart inte fallet den här gången.

Hoppas ni har det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0