Kalas - dagar

Inom loppet av två veckor har jag 8 släktingar som fyller år. Det började för en vecka sedan då min lilla syster Lydia och min kusin Ellen fyllde år. Dagen efter dem fyllde min kära pappa år. Nu i helgen missade jag två kalas pga jobbet, min kusin Sara och hennes mamma Åsa. Idag däremot är jag ledig och på morgon har jag varit ut och sprungit och gjort ett grattis-kort till min morfar som fyller år idag. Det blir storkalas med tacos till middag och sedan en massa tårta och sånt. På torsdag fyller ännu en kusin år, Frida och på lördag är det min kusin Allans tur. Det är två veckor fulla med kalas. Tur det är trevligt, annars hade det blivit jobbigt...



Grattiskortet som jag gjort till morfar. Enkelt men stilrent.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0