Sommar, sol och...

Som många andra gånger så är jag inte så aktiv här på bloggen just nu. Vet inte vad jag ska skriva, det enda jag gör är att jobba känns det som. Men nu jobbar jag bara tre dagar till sedan får jag lite sommarlov innan skolan börjar om!

Var på PDOL i helgen. Hur kul som helst! Skulle vilja spola tillbaka eller ha ett nytt PDOL nu till helgen. Jag och Sofia hade lånat mormor och morfars hus på klubbgärdet då dom inte använder det på sommarn. Detta hus blev som ett Motell och det kom fler personer och sov med oss. Längtar redan till nästa år.

Imorse när jag öppnade tidningen var där en bild som jag kände igen. Ett kort som jag tagit i mitten av juni på min kusin.



Denna bild var i tidningen idag, dagens sommarbild.


Take care. Kram Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0