Just idag är jag stark

Har som länge funderat på att sätta upp en tavla jag gjort själv eller måla något på min väg, bara för att få det där personliga. Men problemet är ju motivet och hur man ska få det på väggen/tavelduken. Hur som helst så blev jag less att bara gå runt och grubbla så igår började jag på en tavla som jag kände att jag skulle vilja ha i mitt rum. Det blev en tavla med text, en text som är väldigt fin och som har en mening. Den blev svart och lite rosa/lila. Men så petig som jag är så är jag inte riktigt nöjd med den, men det känns som att den får duga för att vara min första tavla jag målat.


Kommentarer
Postat av: ♥ Emelie berglund ♥

gud vad fin den var :D

Du kan verkligen det är elvira, har ju sett dina kort också!

2009-06-22 @ 15:37:36
URL: http://Likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0