Michael Jackson

Ingen kan väl ha missat att King of Pop är död. Den 25 juni tog Michael Jackson sina sista andetag. Jag har växt upp med ett antal Jackson-skivor i min samling och tycker att den här mannen verkligen skapat fantastiska låtar. Däremot kan jag väl inte påstå att han på senare tid skapat något positivt, det har mest handlat om pedofilbrott och andra hemskheter. Kan väl säga som så att han var en bra sångare men som person vet jag inte om jag tycker om honom.

Men som det står på löpsedlarna idag: Fansen tar sina liv.
Vad är nu det här för nå? Om man nu tycker om honom så mycket kan man väl istället leva kvar här på jorden och göra allt man kan för att sprida hans verk. Michael kommer inte att återuppstå bara för att man själv tar sitt liv. Och sedan så förstår jag inte varför. Han har gjort sitt. Den senaste tiden har han bara varit gömd eller blivit omskriven när han blivit indragen hos polisen. Tror dom att han skulle göra en fläckfri comeback och att allt var som förut? Nä, Mihael har varit död sedan länge. Det är hans musikverk som har levt kvar och kommer att leva kvar ett bra tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0