Midsommarhelgen

Midsommarafton spenderade jag i Södra vistträsk hos Jonas. Det var massor (!) med folk och väldigt trevligt. Spelade brännboll, volleyboll, badade badtunna, åkte båt och dansade. Några åkte även vattenskidor och wakeboard, dock inte jag. Kom hem därifrån kring 4 på morgonen och det var bara några timmars sömn innan jag skulle upp och iväg på jobbet. JObbade till 8 igårkväll och sedan  följde jag emelie som skulle vara fyllechaffis. Kom hem därifrån kring halv två inatt och nu sitter jag här och är redo att fara på jobbet (igen). Jobbar till 8 ikväll också och sen hoppas jag det blir en lugn kväll för jag är ganska trött i huvudet redan.

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0