Häggvik - Stockholm central

Jag är så bra på att skriva inlägg här på bloggen. x) Men bättre hade jag tänkt bli.

Kom ju hem från Stockholm i tisdags och det har varit hur kul som helst. Hade gärna stannat några dagar till men vardagen här hemma kallade.

Första dagen for jag och Sofia med Sofia (dä) på Ikea. Jag handlade inte spec mycket men det gjorde däremot Sofia (dä). Kvällen spenderade vi med barnen och sedan framför en film. På fredagen for vi in till Stockholm city för att shoppa. Det blev att gå på stan hela dagen och där mot kvällskvisten var alla batterier slut så vi for hem. Lördag, nationaldagen, blev att fara till gammla stan, slottet och sedan såg vi nationaldagsfirandet på skeppsbron som sändes i svt 1. Erik Hassle, Marie Serneholt, Shirley, Sanna och Sonja, veronica Maggio och många fler medverkade. Det var kul men Kallt! På lördags kvällen blev det grönan. Och jag rekommenderar varmt att åka den nya, Insane. Söndagen for vi med barnen på Skansen och kollade på en massa djur och på en föreställning. Den dagen var ganska krävande med tanke på att man är inte van att ta hand om tre barn, så på kvällen orkade vi inte hitta på nåt spec. Måndag gick vi på en galleria innan vi skötte barnen på eftermiddan. Kvällen spenderade vi med familjen för att sedan säga hejdå. Tisdag var det bara att packa ihop och ta pendeln och bussen till Arlanda.    



Nu är det sommarlov och gårdagen var väldigt trevlig. Först var jag på Lydias examen i hortlax och sedan for vi till stan där Jappe sprang ut. Studentkalas hos Jappe och sedan bar det iväg in till stan. Väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0