18 år!

Ja idag var då dagen då jag blev myndig!! Känns nästan som förut, förutom ett litet oigenkännligt pirrande i magen. Blev uppvaktad både igår och idag så det har blivit lite tårta och presenter. Men det är ju inte så ofta man fyller år.

Jag fick en ganska rolig sak i present. Jag älskar ju bilder och ta kort och så (trots att jag är ganska dålig och min kamera försvann efter lördags kvällen). Jag fick en liten digital fotoram. Jag stoppar bara in den i datorn lägger in mina egna kort (rymmer ca 180 bilder), drar ut den, sätter fast den i nyckelknippan. Sätter igång den och där snurrar mina bilder. Kan bestämma hur den ska byta bild och hur många sekunder den ska visa varje bild. Det var lite roligt. Sedan så fick jag en hel del saker till också.


En party bild, bara för att jag är så glad!

Ha det bra!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0