Ett moment närmare.

Andra dagen på lovet men det känns inte alls som lov. Jag har haft fullt upp och längtar massor till imorgon då jag får sova ut och göra precis det jag känner för.

Igår gjorde jag manövertestet (man kör mellan några koner, gör en trepunktsvändning (?) och kör sedan mellan konerna tillbaka. Och detta på under 40 sekunder för att man skulle klara det.) Det var lite nervöst i början, men vi fixade det då allihopa.
Idag har vi då varit ute på halkbanan i 5 timmar och kört omkring, sladdat, bromsat och voltat. Inte en riktig volt då någon av oss körde utan en bil som sitter fast i en motor som sakta snurrar runt. Riktigt skoj! Nu är det bara att vänta på att tiden ska gå och sedan så kanske jag har ett körkort i min hand.

Nu ska jag färga syrrans hår innan det bär av på första utomhus träningen på LF.

Take Care! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0