Friday.

Frida dök upp här hos mig vid halv tio. Kring tio började vi närma oss stan och emelie ringer och säger att vi inte har några lektinoer idag. Åh, sånt här kan jag bli ganska arg över. Det var iaf himla tur att vi inte for in till skolan vid 8.10 då vi egentligen började. Hur som helst så ringde jag morfar och då hade jag sån tur att han och mormor var just på väg till jävre. Så efter en halv timma i stan så bar det av hemmåt igen. Väl hemma följde jag mormor och morfar ut på sjön för att njuta av solen. Det var mysigt.

Nu sitter jag och väntar på att Berggrens ska komma hem för vi ska nämligen och äta på den nya restaurangen som kommit hit till byn. Kommer att bli spännande att se vad de har att erbjuda. Sedan ikväll kommer Josse, Johan, Sofia och jappe hit. Kanske Frida och Jens också. Blir kul, var så länge sen jag träffade dom alla.

Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0