happy

Onsdag morgon och solen skiner. Man blir glad av att bara vara. Det blir lättare att kliva upp ur sängen och en ork som man inte trodde fanns börjar upptäckas. Inte länge kvar nu tills körkortet kanske ligger i min hand, detta är nog en avgörande faktor till att många saker går så mycket lättare nu för tiden också.

Träningen igår var hur kul som helst. Fick målvaktsträning under hela träningen och jag har nog inte haft det så jobbigt som just då, men att ha lite hårt jobb är ju bara bra. Det är ju såna där småsaker som man inte tänker på men som också måste fungera bra som jag fick hjälp med. Såna saker som jag inte själv kan se, hur jag landar när jag slänger mig, hur jag greppar bollen när jag tar den, hur foten ska hållas vid en inspark. Ja, mycket som jag kanske kan men som alltid behöver finslipas. Längtar tills träningen ikväll och hoppas på en lika rolig träning! 

  

Kommentarer
Postat av: Emelie Berglund

alltså vi lånade bea från saik som fick stå fre- lördag .. sedan hon som är skadad fick stå 3 matcher på söndag för att testa sig lite! :)

2009-03-18 @ 14:33:41
URL: http://Likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0