Helgen

Hemma efter vinst! Spelade första träningsmatchen idag mot Saik och den slutade 4-2 till oss. Var riktigt kul att vara ute på stora ytor. Men jag kan inte godkänna mitt eget spel. Hade otroligt duktiga backar som hjälpte mig. Men även de andra delarna av laget gjorde det till en rolig match trots brist på mitt eget spel.

Igår var jag med jappe, josse, johan, robban, jonas och andreas. Vi såg lite av melodifestivalen hos robert men i brist på intresse så for vi ut och grillade istället. Jappe trodde att han kunde köra bil i den härligt mjuka snön ner och upp för en backe men det slutade med bakhjulen nergrävda i snön längst ner i backen. Han fick hämta en traktor som fick dra upp den. Efter att vi grillat och åkt lite madrass så bar det kring halv 12 av till Skellefte. Där slutade min, jonas, robbans och andreas kväll. Jappe, johan och josse däremot hade planer på att spendera natten i bilen ner till sthlm. Men de tog sig inte så långt, eller långt är det väl men inte lika långt som till sthlm. Väl i umeå stannade de och sov för att sedan köra den ca 20 mil långa resan hem igen imorse.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0