Pirrigt.

Efter en jobbig måndag så har jag återfått lite krafter. Var på körskolan idag och gjorde rep-fasen (som inte gick sådär jätte bra) och sedan körde jag. Det är rätt så kul att köra men fatta vad jag längtar tills jag har körkort och får köra som jag vill, inte riktigt som jag vill men ni förstår vad jag menar. Men det är bara att klara proven som är kvar. Jag är hur nervös som helst för uppkörningen fastän det är ett tag kvar. Och ni ska veta att det är sällan jag är så här nervös, och så långt i förväg! Man får hoppas på det bästa och om det skulle skita sig så är det ju inte hela världen utan det är ju bara att göra om det.

När jag kom hem igår hade Jonas (min bror) gipsat armen. Han kraschade med skotern i lördags men trodde då att det bara var en stukning. Men eftersom att det bara blev värre så for han till vårdcentralen igår. Och det var ju tur. Men inge mer skoterkörning blir det nog för han i vår. 10 veckor med en klump på armen kommer han nog mest troligt att ha. Och så bra som jag då är, så har jag räknat ut att det nästan är sommarlov då! Och som jag längtar tills dess!!



  Ha d! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0