Trött.

Ett sprängande huvud och trötta ögon. Har så mycket jag skulle vilja göra men orken finns inte. Det blev iaf ingen träning ikväll och det kanske var bra, så att kroppen får hämta sig lite. Vet inte, men en förkylning kanske är påväg.

Imorse då jag vaknade var den gulliga renen tillbaka. Den låg under en av våra tallar och smaskade på nå gräs som den hade hittat. Jag undrar om jag får syn på den imorgon också eller om den har hittat till någon annans tomt. Den hade stått bredvid bron då pappa skulle fara på jobbet så den verkar gilla att vara här.

Imorgon har jag och Frida tänkt ta oss sovmorgon trots att vi egentligen börjar 8.10. Jag pallar inte att sitta där i 2h och inte ha något att göra. Så när hon inte fixar fram nåt nytt arbete så kan hon ju glömma att vi kommer bara för att få närvaro. Så det blir att sova till 9 imorrn. Skönt!


Imorgon kommer Sofia hit och det var riktigt länge sen
jag var med henne. Så det ska bli kul!

Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0