Stugan

Andra träningen på LF och det var riktigt roligt. Otroligt skönt att komma ut på ytor och inte känna sig så instängd. Hade väl hoppats på en lite bättre start men man kan inte begära så mycket då det var ett tag sen.

Den här veckan har haft både sina positiva och lite mer negativa händelser. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra och såna här situationer är verkligen det värsta jag vet! Det är ju något man vill när det inte är aktuellt men sen så när det väl ligger framför en så har då iaf jag väldiga problem och känner mig mest pressad och förvirrad.

Men nu ska jag försöka koppla bort detta och bara njuta för imorgon bitti bär det av till stugan. Där kan man inte göra så mycket krävande saker, man far inte fram och tillbaka utan är där man är och framförallt, det ingen som begär saker av mig. Jag får helt enkelt luta mig tillbaka och bara njuta.


(jag och lydia översnöade på en skoterkälke)

Ha en fortsatt bra vecka! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0